Nu bär det av igen!

Hej!

Klockan är 07:30 på morgonen och efter ett par febrila sista nattimmar måste jag nog säga att jag är rätt så färdigpackad. Den stora ryggsäcken är fylld till bristningsgränsen och jag fasar över domen jag kommer få framför incheckningsdisken senare om en stund, jag ligger nämligen 3 kilo över och det är dyra kilon vi talar om!

Sådär lite i sista minuten fick jag besök av Randal från Nordirland, han kraschade en natt hemma hos mig och igår visade jag honom Vasamuséet och lite av stan. Han reste vidare till Uppsala på kvällen men senare kom Adam hem till mig för att säga hejdå. Var nog ingen god värd för han somnade på min soffa.

Alla prylar är förhoppningsvis med nu, en packlista kommer snart.

Uppdaterar när jag är framme i Bishkek!

Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback