Rapport om föredrag

157771-9


Den 19:e december höll jag ett presentation på Philips Medicinska System om tre olika bergsresor jag gjorde 2002, 2004 och 2006. Föredraget var 1.5 timme långt och jag visade sammanlagt 135 bilder. Powerpoinpresentationen landade på mastiga 209 MB!!


Jag fick mycket bra kritik vilket jag är glad för, speciellt då jag inte hade förberett något tal alls utan berättade runt bilderna. Det är fantastiskt hur mycket spännande man kommer ihåg vid sådana tillfällen som man inte tänker på annars.


Tack publiken för mycket frågor under tiden!!


Jag tar uppdrag för skolor och företag. Programmet kan skräddarsys efter önskemål. För geografilektioner alternativt samhällskunskap så har jag förberett ett föredrag om Äventyr i gränsområden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback