Inte långt kvar till träffveckan i Kalmar.

Ångesten börjar komma krypande. Det är inte långt tills två stora projekt ska presenteras snart...

Kort beskrivning av projekten:

Grafisk Design. Skapa en layout for ett magazin. -Lätt, tänkte jag och tankarna vandrade iväg till bergen som jag tycker om så mycket. Men sen så ändrade jag mig och gick mer in i tankebanorna: -Varför inte göra något kring ett ämne som man absolut inte har koll på. utmaning blir desto större. Det slutatade med att jag nu kommer att göra ett magazin för dammode slash skor. Eftersom Ni är så många bloggare därute som är modeintresserade så kan jag säkert få lite tips. Annars har jag en tjej som garanterat kommer hjälpa mig. Eller hur Fröken Zatti?

Grafiska Tillämpningar. Vi har fått i uppdrag av eXperimentlabbet i Kalmar att göra en Flash animation för ett av deras exeperiment nämeligen LUFT. Hur detta ska gå till är ännu rätt så oklart men jag har en stabil wingman i Annika och jag tror att vi löser detta galant. Vi kom båda på häromdagen att vi "bara" är 4:or vilket alltså kommer leda till att vi inte får högsta betyg. *skratt* Yeah right!

Låt ångesten bli din lykta i mörkret.

Peace!


Kommentarer
Postat av: David

Lycka till! Ska bli intressant att se tidningen. Håller på med samma sak, men med lite annorlunda inriktning än dig :).

Vi syns där....

2006-12-29 @ 10:01:24
Postat av: Stefan

Tack! Men jag gjorde ett nytt val faktiskt. Jag ska skapa en grafisk profil åt min mammas företag. Det blev så tajt med tiden då jag måste lägga mycket krut på min och Annikas Flash projekt.

Vi syns i Kalmar!

2006-12-29 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback