I San Rafael kl 14:30 lokal tid

                         I San Rafael kl 14:30 lokal tid


Maste forst be om ursakt for att jag inte har uppdaterat bloggen pa en vecka. Blev hastigt och olustigt sjuk och kampade med en feber och sedan en langdragen halsinfektion. Tror det ar sviterna av den langa resan fran Sverige.

Allt ar bra har iaf och jag, Adam och Rickard mar prima. Vi har rest fran ett smallvarmt Mendoza till nagot sydligare breddgrader i San Rafael. Vi ska campa ute ett par natter i Valle Grande dar det finns sjoar och vattendrag som man kan bada i!


Tror antligen att jag har vant mig vid varmen, det har varit kring +35 C varje dag i skuggan och i solen obarmhartiga 40+.


Har en hel del bilder som jag vill dela med mig av , det far bli nar jag kommer tillbaka fran taltet.

Ha det bra!

Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback